A+ R A-

Педагогикалық ізденіс №1
(28) наурыз 2019

pedpoisk 1 2019

Журнал мұрағаты

Мақалаларға қойылатын талаптар

Developed in conjunction with Ext-Joom.com

  1. Жолдауды талқылаймыз
  2. Педагог мәртебесі
  3. Елбасы мақаласы
  4. «Білім беру: жаңа стандартқа»
  5. «Қазақстан - ұлы дала елі»

Сайт филиалы хабарлайды: әлеуметтік-педагогикалық қоғамдастықта Жолдауды талқылаймыз

Елбасы білім беру жүйесін одан әрі жаңғырту мәселесі жөнінде кеңес өткізді

Жиын барысында отандық білім беру жүйесін биылғы «Қазақстандықтардың әл-ауқатының өсуі: табыс пен тұрмыс сапасын арттыру» атты Жолдаудың бағыттарына сай одан әрі жаңғыртудың өзекті мәселелері талқыланды.

Толығырақ http://www.akorda.kz/kz/special/events/akorda_news/meetings_and_sittings/elbasy-bilim-beru-zhuiesin-odan-ari-zhangyrtu-maselesi-zhoninde-kenes-otkizdi сілтемесі бойынша танысуға болады.

Педагогтердің мәртебесін арттыру және білім беру сапасы - басты міндет

Cілтемесі: http://flashpress.kz/blog/Flash-news/176499.html

Білім және ғылым министрі Е. Сағадиев Президенттің Жолдауын талқылау бойынша ШҚО активтерімен кездесу барысында Жолдау аясында мұғалімдердің мәртебесін арттыру, олардың жалақысын көтеру, білім беру сапасын арттыру бойынша, балалар мен мұғалімдер үшін қажетті жағдайлар жасалғаны туралы кешенді жұмыс жүргізіліп жатқаны туралы баяндады.

«Тәрбиешілерге арналған ұлттық тестілеу жүйесі әзірленетін болады. Биылғы жылы біз мұғалімдерге арналған ұлттық тестілеуді енгіздік, мұның нәтижесінде мұғалімдер жаңа санатқа ие болып, қосымша ақы ала алады. «Санат тағайындаудың дәл осындай жүйесі балалар бақшасының тәрбиеленушілері үшін әзірленіп, талқыланады және жүзеге асырылатын болады» деді, - Білім және ғылым министрі.

Е. Сағадиев балалар қауіпсіздігі мәселесін, оның ішінде мектептердегі психологтардың бар екендігін анықтады. Бүгінгі күні Қазақстанда тұтастай алғанда мектептердің 80% -ы және балабақшалардың 60% -ы бейнебақылау камерасымен қамтамасыз етілген. Шығыс Қазақстан облысында мектептердің 100%-ы және балабақшалардың 72%-ы қамтамасыз етілді. Мемлекет басшысының тапсырмасына сәйкес бұл көрсеткіш 100 пайызға жетуі тиіс.


Cілтемесі:https://tengrinews.kz/kazakhstan_news/pravitelstve-rassmotreli-voprosyi-ispolneniya-poslaniya-355027/

Үкімет Қазақстан Республикасы Президентінің Жолдауын орындау мәселелерін қарады. Білім және ғылым министрі Ерлан Сағадиев мектеп және мектепке дейінгі білім беру сапасын түбегейлі күшейту шеңберінде әкімдіктермен бірлесіп, мектепке дейінгі тәрбиешілердің біліктілігін арттыру және бірыңғай біліктілік талаптарын енгізу бойынша шаралар қабылдауды көздейтін тиісті жол картасы әзірленетіндігі жайлы хабарлады.

«Мектепте бұл жұмыс қазірдің өзінде жүзеге асырылуда. Биылғы жылы ұлттық біліктілік тест енгізілді. Аттестация нәтижесі бойынша 34 мыңнан астам мұғалім біліктілік санатына ие болды. 2018 жылғы 1 қыркүйектен бастап педагогтердің көрсетілген санына қосымша ақы жүргізіледі. Жалпы алғанда, қосымша ақы мөлшері 30-дан 50% -ға дейін санатына байланысты белгіленеді» , - деп хабарлады Білім және ғылым министрі.

Кесте бойынша халықаралық стандарттарға көшу жүріп жатыр. 2019-2020 жылдары бүкіл бағалау жүйесі PISA, SAT, AST стандарттарына ауыстырылады.

Бұдан басқа, мектепте оқу орындарындағы тапшылықты қысқарту бойынша жұмыс жалғастырылады. Балалар қауіпсіздігін қамтамасыз ету шеңберінде мектептер мен балабақшаларды бейнебақылау жүйелерімен жабдықтау бойынша шаралар қабылданатын болады. Ол 4 мыңға жуық қадағалау камерасы сатып алынады.

Мемлекет басшысының тапсырмасы бойынша «Педагог мәртебесі туралы» заң әзірленетін болады, онда педагогтердің әлеуметтік мәртебесін арттыру, оқу жүктемесін қысқарту және қажетсіз тексерулерден қорғау және т.б. үшін ынталандыратын іс-шаралар қарастырылатын болады. «Мұғалім мәртебесі туралы» Заң әзірленетін болады. Сағадиев сондай-ақ жоғары оқу орындарында оқытудың сапасына қойылатын талаптарды арттыру бойынша жұмыстар жалғасатындығын атап өтті.


Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің (ҚР БҒМ) вице-министрі Эльмира Суханбердиева Н.Назарбаевтың «Қазақстандықтардың әл-ауқатының өсуі: табыс пен тұрмыс сапасын арттыру» атты Жолдауынан кейін білім берудің қалай өзгеретінін түсіндірді. Толығырақ http://www.zakon.kz/4940340-kak-izmenitsya-obrazovanie-v-kazahstane.html сілтемесі бойынша танысуға болады.
Елбасы Нұрсұлтан Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» атты мақаласы келесі сілтемеде орналасқан
Құрметті сайт қолданушылары, білім саласындағы Сіздерді толғандыратын кез-келген мәселе бойынша сұрақтарыңызды «Білім беру: жаңа стандартқа» хабарының алқасына жібере аласыздар.
KZМинистерством иностранных дел РК разработано и представлено цифровое приложение «Казахстан – страна Великой степи» данный проект является исполнением поручения Главы государства в рамках 87 шага Плана нации «100 конкретных шагов» по созданию масштабного интернет-проекта «Энциклопедия Казахстана» с целью помочь каждому гражданину и иностранному туристу больше узнать о стране. Приложение является цифровой энциклопедией, охватывающей широкий набор тем и состоит их 10 разделов: география, история, общество, культура, государство, международные отношения, экономика, туризм, Астана, ЭКСПО-2017. Приложение реализовано на 3-х языках – казахском, русском, английском, содержит 68 глав с наличием в них фотогалереи, видеороликов, интерактивных графиков и интерактивных карт. Приложение может быть установлено на различные виды устройств: мобильные телефоны, планшеты, ноутбуки, стационарные компьютеры). Электронные версии размещены в AppStore и PlayMarket. На официальном сайте МИД имеется специальный раздел для запуска веб-версии в виде сайта. Вы также можете скачать расширенную версию Приложения в виде файла и в последующем установить его на свой персональный компьютер.
Калькулятор расчета пеноблоков смотрите на этом ресурсе
Все о каркасном доме можно найти здесь http://stroidom-shop.ru
Как снять комнату в коммунальной квартире смотрите тут comintour.net

Экспериментальная площадка

Современные преобразования школы и общества требуют от учителя переориентации его деятельности на новые педагогические ценности, адекватные характеру научно-исследовательской деятельности, экспериментально совершенствовать содержание и методы образования.

Педагогическая деятельность требует высокого уровня педагогической и общей культуры, разносторонней подготовки. От инициативности учителя, его желания и умения думать, заниматься исследовательской деятельностью, творчеством зависит успех реализации в школьной практике прогрессивных теорий, идей и концепций.

Суть исследовательской деятельности – это влияние достижений педагогической науки, инновационной деятельности на коллективный педагогический опыт и существующую систему педагогической деятельности каждого учителя, создание новой образовательной среды.

Для школы, живущей в режиме развития, характерны исследования, эксперименты, которые носят прикладной характер. Они направлены на совершенствование и повышение результативности учебно-воспитательного процесса на основе разработок и освоения новшеств.

Педагог, для проведения педагогического эксперимента в рамках опытно-экспериментальной работы, должен овладеть конкретными нормативными знаниями и навыками исследовательской работы в области педагогики (методологическая рефлексия, умение осмыслить и оценить собственную исследовательскую деятельность по определенным показателям, характеристикам).

Эксперимент – это исследовательская деятельность, предназначенная для проверки выдвинутой гипотезы, разворачиваемая в естественных или искусственно созданных контролируемых и управляемых условиях, результатом которой является новое знание, включающее в себя выделение существенных факторов, влияющих на результаты педагогической деятельности.

Схема структуры экспериментальной работы в школе:

1. Название темы эксперимента

2. Руководитель эксперимента, научный консультант

3. Название органа или лица, давшего разрешение на эксперимент

4. Краткое обоснование актуальности темы

5. Предмет исследования

6. Цель эксперимента

7. Гипотеза

8. Задачи

9. Методы и методики исследования

10. Сроки эксперимента

11. Этапы (сроки и содержание)

12. Состав участников эксперимента

13. Распределение функциональных обязанностей всех лиц, участвующих в эксперименте

14. База

15. Критерии оценки

16. Прогноз результатов

17. Предложения по кандидатурам рецензентов программы эксперимента

18. Форма представления результатов эксперимента

План эксперимента должен включать:

– цель и задачи эксперимента;

– место и время проведения эксперимента и его объем;

– характеристику участвующих в эксперименте учащихся, студентов;

– описание материалов, используемых для эксперимента;

– описание методики проведения эксперимента и применение частных методов исследования;

– методику наблюдения, тестирования и т.п. в ходе эксперимента;
– описание методики обработки результатов эксперимента.

Перед государством и обществом стоит сложная задача в ходе партнерского сотрудничества экспериментально совершенствовать систему образования, подготовку педагогических кадров, стандарты образования и способы оценки их результативности, обеспечить высокий социальный и экономический статус педагога, «выращивать» новые формы практики.

Дополнительные материалы

Положение  о научно-методическом сопровождении экспериментальных площадок организаций образования города и области.

Педагогический эксперимент как составная часть инновационного процесса – современная тенденция в образовании.

Scroll to Top