A+ R A-

sertificate


Педагогический поиск №1
(28) март 2019

pedpoisk 1 2019

Архив журнала

Требования к статьям

Калькулятор расчета пеноблоков смотрите на этом ресурсе
Все о каркасном доме можно найти здесь http://stroidom-shop.ru
Как снять комнату в коммунальной квартире смотрите тут comintour.net

Оспанова Б.Д. [Часть 5] Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында графикалық органайзерлерді қолданудың жолдары

Қайырлы күн, құрметті әріптестер! Білім беру мазмұнын жаңарту бағдарламасы аясында оқушылардың тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым тілдік дағдыларын жүзеге асыруда графикалық органайзерлерді қолданғанда жұмыс уақыты үнемделеді. Үнемделген уақыт қиын тапсырмаларды орындауға, өткен тақырып көлемінде оқушылар білімін тексеруге қолданылады. Графикалық органайзерлерді жаңа материалды түсіндіруде, оны бекітуде, сыныптан-сыныпқа көшу, қорытынды бақылауға әзірленуде, бірыңғай ұлттық тестілеуге әзірленуде және білімді бақылау мен күнделікті бақылауда қолдануға болады. Назарларыңызға оқушылардың сөздік қорын байытуға бағытталған тиімді әдіс-тәсілдерді әзірлеу және оларды бағамдау ретінде мұғалімнің өз тәжірибесінде қолдануына тиімді төмендегі графикалық органайзерлерді ұсынамын.

Кілт сөздер: тұжырымдамалық карта, рефлексия, синонимдер,  антонимдер, оқылымның 3 кезеңі, оқушы жұмысын жетілдіру.

1. «Сөздердің тұжырымдамалық картасы» графикалық органайзері оқылым және жазылым мақсаттарына негізделген тапсырма ретінде беріледі. қолдануға болады. Мәтінді үстіртін оқу немесе сканерлеу арқылы ұсынылған төрт бағытта сөздерді тауып жазу, мәтіндегі бір сөзге қатысты синоним, антоним қатарын түзеу, қарапайым зерттеу жүргізіге болады.

002

003

 Сіздерге ұнаса лайк қоюларыңызды және комментарий жазуларыңызды сұраймын.

 Мақаланы дайындаған «Инновациялық технологиялар және ғылыми–жаратылыстану (гуманитарлық)  пәндерді оқыту әдістемесі» кафедрасының аға оқытушысы Оспанова Б.Д.

Scroll to Top